مامان و بابای دل گنجیشکی

هفته ولادت

1392/7/2 13:09
نویسنده : لی لی
198 بازدید
اشتراک گذاری

چه خوبه که به دنیا اومدم

چه خوبه که اومدم تا تو دنیای من باشی و من دنیای تو

اون قدیم تر ها از ماهیت سرنوشت میترسیدم چون فکر میکردم چه بده که تو نمیتونی تصمیمی برای زندگیت بگیری و همه چی از پیش تعیین شده اس

دیشب بهت میگفتم : خدا ، فردا به من میگه بیا !! اینجا یه رضایی هست که تنها ِ ... منتظر توئه

این روزا دیگه از سرنوشت نمیترسم ، حتی ... دوسش دارم !!!

چون

تو سرنوشت من بودی !!! 

از یه هفته پیش ،روزی صد بار بهم گفتی تولدت مبارک

هدیه ام رو هم که یه هفته ای میشه بهم دادی

برام هفته ولادت گرفتی نه روز تولد

بازم سورپرایزم کردی دل گنجیــشکی من

*

مدتــی بود قرار بود گوشــی بخرم ... چنـد باری هم تو نت دنبال مدلای گوشــی گشـتم ... تا اینکه دیگه از فکرش اومده بودیم بیرون

حدود یه هفته پیش بود که همسری اومد خونه و با هیجان بهم گفت لی لی امروز یه نفر اومده بود محل کارمون یه گوشی مدل اکسپریا ال خریده بود خیلی قشنگ بود

منم سرگرم گوش کردن موسیقی های لایتم و پزیدن غذا بودم که خندیدم و گفتم ا‌ ِ

گفت از اون مدلا که دیده بودیم هم قشنگ تر  ِ !!! منم گفتم اوووووهوووم

همسری گفت میخوایی سرچ کنم ببینیش؟؟؟گفتم آره

بعد نشونم داد و گفت نظرت چیه؟ گفتم خوبه ، ولی اینجوری معلوم نمیشه باید از نزدیک ببینیم چه جوره و دوباره سرگرم کارام شدم

همسری هم رفت بیرون ... چند ثانیه بعد با یه جعبه تو دستش اومد پیشم و گفت حالا بیا از نزدیک ببینش

تصور کنین چهره منو ... توی این موقعیتها معمولا برای مدتی مغزم کار نمیکنه ... و مثه منگا میشم ... طفلی همسری هم فکر میکنه خوشحال نشدم

(عزیزم از خوشحالی زیادمه این حالات ببخشید)

بازم سورپرایزم کردی پسر

بعدم سریع شروع کرد به توضیح اینکه کلی تحقیق کردم و اینا ...

و اینکه امروز از دادشم پرسیدم به نظرت الان بهش بدم ؟؟؟ اونم گفته من همون روز تولد به خانمم هدیه ام رو دادم

و منم گفتم آخه من دلم طاقت نمیاره ... گفت خب بش بده

تو راه که داشتم میومدم فکر کردم اگه همینجوری بهت بدم که بی نمکه بعد نقشه کشیدم بهت بگم امروز یکی از مشتری هامون خریده بود و بعد یه دفعه نشونت بدم

- آخه چقد دلت کوچولوئه مهربونم

یعنی به این دل که برای هر چه زودتر خوشحال کردن من طاقت چند روز بیشتر صبر کردن رو نداره ، نمیگن دل گنجیشکی ؟؟؟

اینم هدیه دوستداشتنی من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

عاطفه
3 مهر 92 20:50
منم مدل وی شو دارم اگه نداشتم الان از حسودی ترکیده بودم


مبارکت باشه
خخخخخخخ
سمیرا
4 مهر 92 11:51
تولدت مبارک بانو
إن شاءالله طول عمر باعز ت داشته باشی
هدیت چقدر خوگشلهمبارکت باشه خانمی


میســـــــی
لطف داری عزیزم منم همین آرزو رو برای شما دارم
چشمات قشتگ میبینه گلم
ریحان
4 مهر 92 13:58
چرا میگن
لایق بهترین هایی جاریه مهربونم

تولدت مبارک
پسل عمو میسیییی


مُتـُـــــشکررررررررررم
فرشته
6 مهر 92 12:08
//_//
(='+'=)
(")(")
تعجب نکن من گربه ملوسم اومدم تو رو ببوسمو بهت بگم تولدت مبارک!!!!!!!!!


عزیزززززززززم
فرشته
6 مهر 92 12:18
زیباترین چشم انداز تندیس نگاه توست
و قشنگترین لحظه لحظه روییدن توست
سالروز تولدت را با تقدیم یک سبد گل سرخ تبریک میگویم . . .


بووووووووووس برای تو دوست مهربون
فرشته
6 مهر 92 12:19
روز تولد تو / روز نگاه باران
بر شوره زار تشنه / بر این دل بیابان
روز تولد تو / گویی پر از خیال است
یاس و کبوتر و باد / در حیرت تو خواب است

تولدت مبارک . . .


شرمنده م کردی فرشته جونم
مامان نفس طلایی
6 مهر 92 15:48
عزیزم تولدت مبارک ... هدیه ات هم خیلی زیباست .. همش باهاش خبر خوش بشنوی


متشکرم
چه آرزوی قشنگی ...ایشالا
نارینه
8 مهر 92 2:18
مبارکها باشه عزیزم ...


ایشالله سالهای سال از همین کادو ها بگیری !!!

دست آقا درد نکنه واقعن ....

خیلی هم خوشگله گوشیت ... ایشالله چرخش بچرخه برات


ایشالااااااا
ممنونم دوستم
چشمات قشنگ میبینه عزیزم
مریم
11 مهر 92 7:43
چقدر ما تو این وبلاگستان متولد مهر داشتیم و نمی دونستیم! ^_^
تولدت مبارک با تاخیر. هدیه ت عالیه. این سری اکسپریای سونی همه شون ماهن :ایکس


سپاسگذارم
خوشحالم که بهم سر میزنی دوستم
فرشته
15 مهر 92 13:55
قامت دامادی مولا تماشا دارد امشب / او چه کم دارد عروسی مثل زهرا دارد امشب

سالروز پیوند خوشبوترین گلهای گیتی، تبریک و تهنیت . . .


ممنون
عاطفه
17 مهر 92 22:18
از این هفته ولادت قرار نیست بیای بیرون ؟


نوچ
مامان لنا
18 مهر 92 1:35
عزیزم تولدت مبارک امیدوارم همیشه شاد باشی
لی لی جون گوشی هم مبارک باشه دست اقا رضا درد نکنه
همیشه کنار هم خوشبخت باشید مهربونم . به جاریهات هم خیلی سلام برسون بگو یاد اون روزها بخیر


خیلی ممنون نرگس جون
چـــشم
واقعا یادش بخیر
مامان نفس طلایی
20 مهر 92 15:58
مرسی که حس دلم رو فهمیدی ... خصوصی بانو
نارینه
22 مهر 92 1:53
آپ پلیز !!!


چششششششششششششششششششم
فرشته
28 مهر 92 18:47
زهرا مامان قاصدك
29 مهر 92 12:19
تولدت مبارك خانم خانما چه جالب منم همين مدل گوشي رو به عنوان هديه تولدم از همسري گرفتم !! بهمون سر بزن دوستم
نارینه
6 آبان 92 2:44
اون چششششششششششششم به اون غلیظی کوووووووووووش ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فرشته
13 آبان 92 1:27
بیا پیشم
نارینه
16 آبان 92 2:36
ینی من میخوام بدونم شما دوتا مرغ عشق تو این مدت هیچکاری نکردین که بتونی بنویسی !!!!!!!!!
سمیرا
19 آبان 92 23:19
کجائی بانو
زهرا مامان قاصدك
25 آبان 92 14:30
سلام لي لي عزيز! من برات نظر گذاشته بودم ولي فكر كنم send نشده بوده تولدت مبارك باشه گلم ! دست همسري درد نكنه بابت هديه قشنگش هديه اي هم كه من امسال از همسر جوني گرفتم همين گوشي بود كه تو گرفتي
زهرا مامان قاصدك
2 آذر 92 10:47
خبري ازت نيست دل گنجشكي؟؟؟