مامان و بابای دل گنجیشکی

یه چراغ روشن

1392/9/3 10:17
نویسنده : لی لی
240 بازدید
اشتراک گذاری

دوستای مهربونم سلااااااااااااااام

مدنیه که نتونستم بیام ایتجا و از احوالات  شما عزیزان هم غافل شدم

الان با کلی استرس دارم تایپ میکنم چون تو تمام این مدت لب تاب ، لپ تاپ ، لب تاپ ، لپ تاب ...همونی که خودتون میدونیدمون یه مشکلی پیدا کرده که تا ، تو سایت نینی وبلاگ یا زیر مجموعه هاش میرم ری استارت میشه .... انگار مشکلش با بنده اس فقط

تا حالا خیلی سعی کردم  ولی هر بار بی نتیجه بوده .الانم نمیدونم چش شده که با من یاری کرده و فرصت وارد شدن به مدیریت وبلاگم رو داده چه رسد به اینکه دارم تند تند هم مینویسم

دلم برای همتون تنگ شده

و نظرای قشنگتون رو هم با گوشیم خوندم ولی نتونستم جواب بدم

اگر هم نگرانم شدین شرمنده ی گل روی تونم

تو این مدت که نبودم هم اتفاق خاصی نبوده

یه زندگی آروووووووووم که هر روزش رو دوست داشتم

مدتیه که شاهد تغییراتی تو همسرم شدم که تغریبا مدام ازش تشکر میکنم

اونم مردونه تر شدن رفتارای یه دونه آقای خونمونه حتی تو تمام جزییات .. نمیدونم علتش نزدیک شدن به مرز ٣٠ سالگی و پختگی بیشتر ِ یا شناخت بیشتر از من و زندگی مشترکمونه یا چیز دیگه

نمیدونم منم تغییری کردم که همین قدر به چشم همسری بیاد یا نه ولی همیشه بعد تقدیر و تشکر های من میگه تو  خوب تر شدی که منم اینجوری شدم .... هر چی که هست باعث شده مدام خدا رو شکر کنم

عزیزانم بیشتر از این نمینویسم چون میترسم خاموش بشه دوباره

اما حسن ختام این پست

امروز دوست دارم از هـــــــــمه ی کسایی که از الان تا هر زمانی که وبلاگ مامان و بابای دل گنجیشکی یه گوشه از فضای بی نهایت مجازی هست  و گذرشون به این برگ از خاطرات من افتاد ، بخواااااااااااام

یه نشونه از حضور گرمشون تو این خونه بذارن

شده یه رد پای کوچیک مثه یه نقطه

همه ی خاموشا هم روشن بشن لطفا ... دوست دارم این صفحه نورانی بشه به یمن ورودت

حتی دوست دارم یه روز بعد از چند سال ببینم یکی یرام نوشنه خیلی اتفاقی از اینجا رد میشدم خواستم یه چراغ روشن کنم که بدونی من سر زده از وسط خونت رد شدم :(

شاد باشین و در پناه خدا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

madarkhanomi
3 آذر 92 10:37
سلام دوست عزیز.انشاله بزودی خبر خوش مادر شدنت رو بذاری توی وبلاگت.خوشحال میشم بهم سر بزنی
لی لی
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از دعای خیرت حتما میام
نارینه
4 آذر 92 3:05
سلام عزیز خداروشکر که این مدت رو خوب و خوش گذروندی ... الهی هزار بار شکر دلم شاد میشه وقتی میبینم که داری عاشقونه زندگی میکنی ...
لی لی
پاسخ
قربون اون دل مهربونت مرسی که میایی پیشم
نسرین
5 آذر 92 12:39
سلام عزیزم خیلی اتفاقی از اینجا رد میشدم خواستم یه چراغ روشن کنم که بدونی من سرزده از وسط خونت رد شدم. البته من خیلی هم اتفاقی نیومدم. منم از همون خاموشا بودم که هر چی بهت سر می زدم میدیدم خبریت نیست. خوشحالم که بازم اومدی به منم سر بزن ممنون
لی لی
پاسخ
سلام به روی ماهت ...خوش اومدی ... مزاحم میشم
سنا
5 آذر 92 22:56
لی لی
پاسخ
دیوووووونه
سنا
5 آذر 92 22:56
.
لی لی
پاسخ
بوووووووس
سنا
5 آذر 92 22:57
هر روزت زیباتر از دیروز
لی لی
پاسخ
فدای تو
یک عاشقانه آرام
6 آذر 92 10:43
قرررررررربونتتتتتتتتتتتت
لی لی
پاسخ
سنا
6 آذر 92 18:32
پاییزت پر از رگبار آرزوهای قشنگ
لی لی
پاسخ
مهربووووووون
سمیرا
7 آذر 92 14:29
سلام عزیزم واای دلم برات تنگ شده بود,إن شاءالله همیشه خوش و خرم کنار هم باشید
لی لی
پاسخ
دل به دل راه داره دوست من
فرشته
8 آذر 92 18:13
سلاااااااااااااااااااااااااااااامــــــــــــــــــــــــــ
لی لی
پاسخ
سلام به روی مااااااااااااهت
فرشته
11 آذر 92 18:54
نیستیییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خبریهههههههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لی لی
پاسخ
چه خبری ؟؟؟
یک عاشقانه آرام
13 آذر 92 15:00
خصوصی داری
مامان نفس طلایی
14 آذر 92 22:23
سلام عزیزم خوبی؟ بارها بهت سر زدم ... نبودی ... خوشحال شدم امدی... عزیزم رمز کارورزی ها رو دوباره بهت میدم
لی لی
پاسخ
مرسی دوستم
نارینه
15 آذر 92 1:47
نارینه
18 آذر 92 16:42
لی لی
پاسخ
از نوع آبدارش
مامان گیسو جون
20 آذر 92 0:40
خداییش من یکی اتفاقی رد می شدم روشن شدم اونم از روشنایی که با اجازه لینکت کردم
لی لی
پاسخ
ای جااااااان ، لطف کردی گلم
مادر فاطمه
20 آذر 92 22:16
سلام من به شما سر زدم
لی لی
پاسخ
سلام به روی ماهت کاش آدرست رو هم برام میذاشتی عزیزم
مامان گیسو جون
21 آذر 92 17:04
ما اومدیم دوباره آپ نبودید رفتیم
✘ فاطمــﮧ جـפטּ ✘
24 آذر 92 13:32
سلام
لی لی
پاسخ
سلاااااااااااام خانم
خاله رهــــــــا
6 دی 92 19:44
لی لی
پاسخ
عزیزی
bahar
4 شهریور 93 18:11
لی لی جان سلام.امروز با وبتون اشنا شدم.درسته ک خیلی وقته از این پستت میگذره ولی خواستم منم 1چراغ روشن کنم.....خخ. انشاله دوستای خوبی واسه هم بشیم
لی لی
پاسخ
آخی عزیزم اتفاقا چند روز پیش یاد این پست افتاده بودم ...حیلی خوشحالم کردی خانم گل