مامان و بابای دل گنجیشکی

شاهکار کردی پسر

1392/7/1 11:41
نویسنده : لی لی
197 بازدید
اشتراک گذاری

پنجشنبه ای که گذشت طبق روال هر روز تو کلاس نقاشی داشتم فکر میکردم شام چی درست کنم

کلاس که تموم شد با جاری خانم درب منزل رو که گشودیم صدای گریه کوچولویی همسری رو شنیدیم (برا وقتایی که خودشو برام لوس میکنه ) خنده مون گرفت با خودم گفتم حتما چتد ساعت تنها بوده حوصله اش سر رفته ، دویدم پایین که بپرم بغلش کنم

اونایی که پیش خودتون گفتین چه لوسن (ما یه زن و شوهر 25 و 28 ساله ایم که کودک درونمان به شدت سر زنده و فعاله)

تا دیدمش با لحن قشنگش گفت :

+نون گرفتــــــــــــم ... (یه لبخند رضایت رو لبم نشست)

+بسته بندی کردمــــــــــــــــــــ ... (لبخند ِ همه صورتمو گرفت)

+گوشت گرفتــــــــــــــــم ... (با نیش باز ، بغلش کردم )

+ کبابی هم جدا گرفتم (دیگه داشتم بوسه بارانش میکردم )

+ خورد کردم ( اینجا بود که دیگه صدای جیغام تا هفت تا خونه اون ور تر هم رفت احتمالا)

بعدم پیشنهاد داد غدامون رو ببریم تو پارک بخوریم

رفتیم و بسیاااااااااااار خوش گذشت

خلاصه که یه شب فوق العاده بود که با یه غذا با طعم عشق کامل شد

اونایی که از ذوق کردن زیاد من تعجب کرده بودین : همسری خیلی وقتا تو کارای خونه بهم کمک میکنه ولی تا حالا نشده بود در نبود من کاری انجام بده

اونم کاری که ازش متنفر بوذ ...گوشت خورد کردن

(طفلی با اعمال شاقه به این مهم دست یافته بود ... دستکشهای سایز Small منو نصفه کرده بود تو دستای مردونش تا دستش نخوره به گوشتا)

فقط به خاطر اینکه من همیشه دوست داشتم همسرم برام کباب درست کنه 

دوستت دارم مرد خوب من

سومین سالگرد یکی شدنمان رو با مرور همه خاطره های قشنگی که برام ساختی جشن میگیرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

ریحان
1 مهر 92 13:05
بابااااااااااااااا
ببین چه پسل عمویی بزرگ کردم
سومین پاییز زندگی بهاریتون مباررررررک


بعلـــــه
دستت درست
متشکررررررررررم
فرشته
3 مهر 92 15:28

عزیــــــــــــــــــــزم سالگرد یکی شدنتان مبارکـــــــــــــ
خیلی جالب بود کارای آقارضاتون


ممنونم فدات شم
عاطفه
3 مهر 92 20:49
ایول ایوله ایول


حاجی تاج سره
سمیرا
4 مهر 92 11:48
سالگرد ازدواجتون مبارک عزییییییییییییزم
إن شاءالله همیشه کنارهم خوشبخت و موفق باشیدو عاقبت به خیر
قدر همسرت رو بدون بانو


ممنون دوست مهربونم
به روی چــــــــــــشم
مامان نفس طلایی
6 مهر 92 15:50
به به کاش شوشو جان ها همیشه با این کاراشون ادم و به وجد بیان ... شاد باشی بانو


بلــــــــــــه واقعا همینطوره
فاطمه
15 مهر 92 22:27
ایول جیجر چقدر بیان احساساتت قشنگه دلم برات تنگ شده میای کلاس


آخی
کوچولوی مهربون
دل به دل راه داره
زهرا مامان قاصدك
29 مهر 92 12:22
الهي كه همشه كودك درونتون شاد باشه و پرانرژي
زهرا مامان قاصدك
29 مهر 92 12:22
الهي كه هميشه كودك درونتون شاد باشه و پرانرژي
✘ فاطمــﮧ جـפטּ ✘
24 آذر 92 13:34
افرین به اقاتون
مسعود
28 آذر 92 14:41
هر روزتان پر از شادی
فرشته
4 دی 92 15:03
خصوصی