مامان و بابای دل گنجیشکی

لیله الرغائب

1391/3/5 15:53
نویسنده : لی لی
782 بازدید
اشتراک گذاری

امشب! شب آرزوها

لیله الرغائب

شکــ ــلکـــْـ هـــ ـایِ هلـــ ـــــن

شبی که هزاران ملائک بر زمین فرود می آیند تا هرآنچه می خواهی آرزو کنی و خداوند بی صبرانه منتظر شنیدن است تا اجابت کند آنچه تو می خواهی!

آرزو....

آرزو......

چی بگم خدا؟از کدوم بگم؟

از ظهور......از سلامتی.....از خوشبختی.....از عاقبت بخیری.....از آرامش....از....از.....از کدوم شروع کنم که بهترین باشه

تو شروع کن که بهتر از هر کس میدونی بهترین ما چیه؟

خدایا تنهامون نذار!

هیچ وقت!!!!من از تنهایی میترسم

خدایا ما رو ببخش!گناهنم رو ...به بزرگیت به مهربونیت ببخش

خدایا...

خدایا با صدای بلند میگم

نه با زبان سرم که با زبان دلم

و تو بشنو، بشنو ای خدای خوبم بشنو و کمکم کن

خدایا ما رو جزء اون کسایی قرار بده که خودت گفتی هر که را بخواهم هدایت میکنم

نه اونایی که گفتی هر که را بخواهم در ظلمت فرو میبرم84121_LaieA_002.gif

خدایا...همه ی اون آرزوهای قشنگی که امشب به درگاهت میاد رو برآورده کن

خدایا ای کاش همه ی اون آرزوهای قشنگی که بنده های خوبت بلدن و من بلد نیستم رو برای همه برآورده کنی

خدای خوبم همه همسرای عاشقو کنار هم به آرامش برسون59421_connie_50.gif

و هزاران هزار آرزویی که از همه به اونا آگاهتری

و اماااااااااااااااااا!

کودک ما 

نینیه من  

خدای مهربون هر جا که هست!

تو آسمونا..... 282919_82rwgo8skyqewlka.gifپیش فرشته ها .....645619_angel2.gifتو بهشت.......

پیش خودت........618319_lotussmiley.gif

مراقبش باش

خدای مهربون همه ی پدر ومادرا رو برای نینیا و همه نینیا رو برای پدر مادرا حفظ کن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان امیر حسین
5 خرداد 91 11:23



ممنون دوستم
بابای دل گنجیشکی
5 خرداد 91 13:40
سلام مامان دل گنجیشکی
میخوام آرزو کنم
هیچ آرزویی بهتر از آرزوی سلامتی نیست
سلامت باشی همسرم «کوچولوی مهربون من»
دوستت دارم
در آخرم آرزوی سلامتی دارم برای بابا ومامان خودم و مامان و بابای همسری وهمچنین برادرامون وخواهرم و همچنین خانوادشون


ممنونم عزیزتر از جانم
ایشالا که تو هم همیشه سالم و شاد و سایه ی سر من باشی
عاشقتم خوب من
زهرا مامان قاصدك
7 خرداد 91 13:17
چه مناجات قشنگي خيلي از خوندنش لذت بردم ؛ الهي كه همه به هر آنچه براشون بهترينه برسند! همينطور شما


ممنون عزیزم
انشاالله
مامان لنا
13 خرداد 91 19:35