مامان و بابای دل گنجیشکی

مهمونی داریم .....

1391/3/3 17:37
نویسنده : لی لی
721 بازدید
اشتراک گذاری

الان چند ماهه که با خانواده همسری قرار گذاشتیم که هر ٥ شنبه دور هم باشیم که همدیگرو بیشتر ببینیم

خیلی ام خوش میگذره645819_pillowtalk.gif

این هفته هم نوبت ماست

مهمونیمون چون دوره ایه همه میدونن که هفته دیگه کجا هستیم ولی امروز میخواستم با همه تماس بگیرم 885020_girl_phone3.gifدوباره یادآوری کنم که تشریف بیارن

که مامان(مامان همسری)بهم زنگ زد که بگه اگه میشه مهمونیتونو بندازید جمعه .گفت:به نظرت بهتر نیست ؟آخه جمعه ها دلگیره حوصلمون سر میره

منم گفتم چشم هر چی شما بگین من میخواستم امروز به همه بگم ،میگم جمعه تشریف بیارن (خود مامان رو دیروز دعوت کرده بودم)

تازه یه روزم بیشتر  وقت دارم کارامو  بکنم

   525513_280k5eb.gifدستش درد نکنه

دیشب کلی نشستم به مغزم فشار آوردم 507013_1zg4yo9.gif بنویسم چیا لازم داریم

چون میخواستیم با همسری بریم خرید آخه به قول خودم  هیچی تو خونه نداشتیم(حتی اگه فقط یه چیز نداشته باشیم میگم هیییییییچی تو خونه نداریم)laughing.gif

بعد از اتمام لیست طول و دراز من بالاخره رفتیم خرید

کلی ام هله هوله خریدیم 677919_0n8n0vzo03tretav.gifخیلی خوش گذشت

شاممونم بیرون خوردیم بعد اومدیم خونه

ایشاالا به همه خوش بگذره

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ریحان
3 خرداد 91 17:43
قارچ سوخاری؟تینایییییییییموخاااام


خاله جون
7 خرداد 91 19:36
سلام وبلاگ زیبایی دارین خوشحال میشم به ما هم سر بزنید و یه یادگاری برامون بزارین


ممنون عزیزم به روی چشم
مامان لنا
13 خرداد 91 19:37
منم اونی که ریحان جونی میخواد میخوام