مامان و بابای دل گنجیشکی

شبای قدر

1391/5/18 15:32
نویسنده : لی لی
426 بازدید
اشتراک گذاری

عــــــــــَــــــــــــجب شبی بود شبی که گذشت ، شبی برابر هزاران ماه

یعنی چی میشه؟تقدیری که رقم میخوره برای تک تکمون تو شبای قدر

یعنی تو لوح محفوظ الهی چی برامون ثبت شده؟

سالی که پیش رو داریم چه سالی خواهد بود؟

تو این شب آمرزیده شدیم یا نه؟

شبای قدر همیشه برام خیلی دوست داشتنی اند

چون بعد از احیا و کلی طلب مغفرت از پروردگار اَلرحَم الّرحِمینم همیشه یه حس خاصی دارم

یه جور احساس سبکی

احساس میکنم روحم یکم سبک شده

ای کاش این حسم نشاءت گرفته از آمرزش گناهانم باشه نه یه حس پوچُ واهی

هر ساله تو این شبا کلی ابراز پشیمانی میکنیم برای سالی که گذروندیم با تمام کم و کاستی هامون و صد بار میگیم

سُبْحانَکَ یا لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ خَلِّصْنا مِنَ النّارِ یا رَبِّ

که اگه فقط یکی از این خَلنِصنا ها واقعا خالص باشه بخشیده شدیم

ولی .........................

ای کـــــــــاش مثه هر سال همچین شبایی رو اینقدر زود به فراموشی نسپاریم

ای کـــــــــاش مهمترین دعای من که فکر میکنم بهترین دعا برامه به اجابت برسه

اونم این فراز از دعای جوشن کبیرِ

 يَا مَنْ يَخْلُقُ مَا يَشَاءُ يَا مَنْ يَفْعَلُ مَا يَشَاءُ يَا مَنْ يَهْدِي مَنْ يَشَاءُ يَا مَنْ يُضِلُّ مَنْ يَشَاءُ يَا مَنْ يُعَذِّبُ مَنْ يَشَاءُ يَا مَنْ يَغْفِرُ لِمَنْ يَشَاءُ يَا مَنْ يُعِزُّ مَنْ يَشَاءُ يَا مَنْ يُذِلُّ مَنْ يَشَاءُ يَا مَنْ يُصَوِّرُ فِي الْأَرْحَامِ مَا يَشَاءُ يَا مَنْ يَخْتَصُّ بِرَحْمَتِهِ مَنْ يَشَاءُ
اى که مى آفریند هر چه را خواهد اى که انجام دهد هر چه خواهد اى که راهنمایى کند هر که را خواهد اى که گمراه کند هر که را خواهد اى که عذاب کند هر که را خواهد اى که بیامرزد هر که را خواهد اى که عزت بخشد به هر که خواهد اى که ذلت دهد به هر که خواهد اى که نقش بندد در میان رحم ها هر طور که خواهد اى که مخصوص به رحمت خویش گرداند هر که را خواهد

 همیشه به اینجا که میرسم دلم میشکنه

میگم خدایا چی میشه منم از اونایی باشم که میخواهـــــــــــی........ و هدایتشون میکنی

چی میشد خودت میخواســــــتی و اراده ناچیز منو قدرت میبخشیدی تا اونی که تو میخوایی بشم

که اون  يَهْدِي مَنْ يَشَاءُ باشه نه يُضِلُّ مَنْ يَشَاءُ

خدایا در مقابل نفس عماره خودمان و شیطان لعین تو حافظمان باش که ما هیچیم بی تو

خدای خوبم روزی که سرنوشت ما رقم خورد برای فرزند دار شدن ازت خواهان اینم که روح آسمونی عزیز دلمان را نگهدار باشی تا فراتر از آنچه ما بودیم باشد

و هرگز در مقابل معبود یگانه ی خودش احساسی همچون منِ مادر نداشته باشد

تمام دیشب رو در حین استغفار شرمنده بودم از توبه های همیشگی و توبه شکستن های همیشگی

ولی اینرو میدونم گناه ناامیدی از درگاه خالق بی همتایمان تنها گناه نابخشودنیست

 الـــــــهـــــــی بـــــــــه امـــــــیــــــــد تـــــــو

دوستای عزیزم تو همیچین شبای عزیزی  ما رو فراموش نکنین...................................................... هرجا که دلتون لرزید و شکست به یاد لی لی هم باشین

التماس دعا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

پنبه ریز
18 مرداد 91 16:12
سلام . من نماینده فروش شرکت پنبه ریز هستم. شما می توانید با کد معرف من (یادداشت کنید: 0030151181 ) در سایت پنبه ریز ثبت نام کنید و از تخفیف و ارسال رایگان خرید اینترنتی بهره مند شوید. توجه کنید که برای ثبت نام باید حتما کد معرف داشته باشید. امتیاز بسیار عالی خرید با تخفیف و ارسال با پست رایگان . هر جا که باشید. دم در منزل تحویل می گیرید. (پوشک کودک- پوشینه برای افراد بیمار و مسن - انواع دستمال کاغذی و توالت و حوله ای- نوار بهدا...- دستمال مرطوب و گوش پاک کن و ... حتی تن ماهی!) اگر فرصت دارید بعد از این که مشتری شدید و خرید کردید شما نیز می توانید درخواست بدهید و نماینده فروش شوید و به عنوان یک شغل جانبی کار کنید. موفق باشید
نایسل جون
19 مرداد 91 0:08
عزیز دلم مرسی اومدی وبممم
مرسی متنت رو خوندم ... خیلی خیخلی زیبا بود خیلی
راستی عزیزممم ... تو هم منو دعا کن تو مادری هر وقت دلت شکست برای منو خیلی دیگه از دوستام دعا کن من فقط میخوام خدا بهم اراده قوی بده
همین
ولی خیلی دوست دارم دلشون میخواد مثه تو مادر شن ....
براشون دعا کن خیلی خیلی مرسی


دوست عزیزم منم مثه شما نی نی ندارم فکر کنم اشتباه متوجه شدی
ولی اگه قابل باشم برای شما و همه دوستای گلم آرزوی رسیدن به هر آنچه که دوست دارن البته با صلاح خدا را دارم
نسترن(یک عاشقانه آرام)
19 مرداد 91 8:44
سلام لی لی جون
ممنونم که اومدی پیشم
نه منو نی نی تو بیداری هم با هم حرف میزنیم اخه
من لینکتون میکنم
بوس

سلام گلم
آخـــــــــی چه جالب حِــستون به نی نی خیلی قویه
ممنون عزیزم منم لینکتون میکنم
sana
19 مرداد 91 13:33
سلااااااااااام مامی اینده.
ای جاااااااان.
طاعاتتون قبول...التماس دعا توو این شبای عزیز.


ســــَـلام عسیسسسسسسم
میسی
محتاجم به دعا عزیزم
شمام ما رو فراموش نکن
مامان لنا
22 مرداد 91 4:49
میشه لینکتون کنم؟؟؟؟


خواهش میکنم عزیزم
خوشحال میشم
زهرا مامان قاصدك
22 مرداد 91 14:24
سلام عزيزم ! الهي كه ثمره شب زنده داريهاي همه بخشش گناهان و هدايت هميشگي باشه


سلام گلم فقط میتونم بگم
الــهــی آمــیــن
نسترن(یک عاشقانه آرام)
24 مرداد 91 12:31
سلام خانمی... خصوصی
نارینه
24 مرداد 91 17:22
سلام عزیزکم

طاعات و عباداتت قبول

خیلی زیبا نوشته بودی


ممنون دوستم شما هم همینطور
نظر لطفتونه