مامان و بابای دل گنجیشکی

مسافرت

1391/4/17 1:56
نویسنده : لی لی
456 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

اِ اِ اِ اِ اِ اِ اِ اِ  هیس

مگه نمیبینی همسری خوابه  خُب آرومتر سلام کن دختر بیدار میشه گنا داره

اِ اِ اِ اِ  خُب مثلا صدای این سرفه ها رو  نمیشنوه؟اینا رو چکار کنمSmiley

این جوری خوبه؟اینم فایده نداره آخه

من هنوز خوب نشدماااااااااا منم گنا دارم،ندارم؟؟؟؟smile emoticon kolobok

به قوله جاری جونم وِلش کن از چند روز گذشتمون بگم

چهار شنبه صبح همسری رفت دانشگاه اینور و اونور دنبال استادا برای تائید نهایی پایان نامه و ان شاالله تعیین وقت دفاع

بعد از ظهر بود که همسری اومد بعد از ناهار و یکم چُرت زدن وقتی میخواست به سره کار منم باهاش رفتم خونه مامی از اونجا هم خونه عمه کوچیکم روضه اونجا متوجه شدیم که شب عقد پسر عمه بزرگمه ولی تو محضر و فقط با حضور درجه یکا 

ساعته 7:30 اینا بود که با مامان راهی خونه شدیم تا رسیدیم همسری زنگید که کجایی گفتم خونه مامان اینا گفت اااااااا میخواستم بیام دنبالتون حالا میام اونجا دنبالت بریم خونه گفتم چشم

تو راه رضا جونم میگفت نریم خونه بریم بیرون ،قرار شد بیایم یه کاری انجام بدیمو بریم که تا اومدیم خونه طی یه حرکت انتهاری یه مهمونی افتاد گردن همسری ما،هورااااااااااااااااااااااااااااا

جاتون خالی رفتیم رستوران اونم با برادر شوهریا و جاریای گلم

اونجا یه اتفاقی افتاد که من از شدت خوشحالی میخواستم جیق بزنم، اونم اینکه رضای من برای اولین بار ماهی خورد از بچگی تا اینجا که شده 27 سالش هیشکی نتونسته بود راضیش کنه یه ذره هم بخوره منم بخاطر خاصیتش دوس داشتم زیاد بخوریم ولی چون همسری بدش میومد حتی خریدشم نمیکردیم،شاید دو سه دفه اونم بخاطر من.

ولی نمیدونم چی شد درست زمانی که هیچکی اصلا بهش نگفت خودش گفت یکم ماهی بخورم و باعث شد منم هیجانی بشم و از جمعمون بخوام همسری منو تشویق کنن

بعدم همونجا یه توطئه توسط خانما انجام شد برای راضی کردن شوهرای خسته از کار زیاد به رفتن یه سفر دو روزه که بعد از کلی کش و قوس بلاخره آخرین لحظه ها با کلی تردید لایحه تصویب شد

5 شنبه صبح با صدای تلفن من از خواب پریدم و از اونجایی که خودم ساعت تنظیم کرده بودم فکر میکردم همونه هی خوابالو خوابالو تلفنو قطع میکردم بعد به خودم اومدم دیدم آقای برادر شوهری بودن که تماس حاصل کرده بودن منم قطع میکردم871420_girl_blush2.gif

بالاخره راهی شدیم به سمت همدان ظهر رسیدیم و مستقیم رفتیم گنج نامه اول سورتمه سوار شدیم بعد تله کابین بعدم ناهار چه کشک وبادمجونی بود جاتون خالی بعدم تو دشتای بالای کوه آب بازی که خیلی خوب بود، از این بازیام داش که نرفتیم بعد اومدیم سمت کتیبه های سنگی گنج نامه

کلی ام خوردیمhttp://oshelam.persiangig.com/image/zarde%20kochik/hallcandysmile.gifآش،گردوی تازه(عشق من معروف به دِدووووووووووو)،بلال،ترشکای خومزه،شربت زعفران و شیرینی هم به مناسبت عید پخش میکردن و خیار چنبر و البته همه اینا رو تو یکی دو ساعت

همه متفق القول گفتیم دیگه شام نخوریم که خوردیم

از اونجا هم رفتیم آرامگاه استر و مرد خای یه جای تاریخی

بعد از اونم حرکت کردیم به طرف غار علیصدر،شبم همون جا مستقر شدیم برای خواب تا فرداش که بریم توی غار

چادرامونو کم کم بنا کردیمو792319_smileytent1.gif آماده عذا خوردن شدیم که سر برادر شوهری که از قبل درد گرفته بود خیلی بدتر شد

ما هم همه غصه خوردیم شام نخورده هم خوابید،تا صبح موقع نماز که گفت خوب شدم

منم اصلا شب خوابم نبرد smile emoticon kolobokکلافه شده بودم تا چشمام میرفت روی هم با صدای دزدگیر ماشینا ،یا گوشیا یا....دست آخرم که صدای گرگ بیدارم میشدم

ولی با همه کلافگی خوشحال بودم که همسری خوابِ خواب بودsmile emoticon kolobok،خیالم راحت بود که فردا خسته وکسل نیست

 صبح ساعت 8 بلیط داشتیم برای رفتن به غار خیلی قشنگ بود منو ریحانه جون (جاری اول)بار اولمون بود ولی بقیه نه

یه جاهایی با قایق 108319_canoesmile.gifو یه جاهایی رو پیاده رفتیم

آب سنگا رو به شکلای خیلی متفاوت و زیبایی در آورده مثه:شکل پنجه عقاب،گل کلم،شیر دو سر،کبوتر،قایق وارونه،سوسمار خوابیده،کلمه الله وخیلی های دیگه 

یه مسئله جالب این بود که با اینکه عمق آب تا 14 متر هم میرسید ولی هیچ موجود زنده ای توش نبود !!!!!!!

حیف که عکس درست وحسابی نداریم چون فقط ما دوربینمونو آورده بودیم که اونم باتریش شارژ نداشت

بعد از اونم ناهار و اومدن به سمت خونه

در کل روزای خوبی بود و خیلی بهمون خوش گذشت 

 بعدا نوشت:این بالاهه که در حاله خوش گذرونی بودیم یکی اضافس،ما ٦ تا بودیم ولی اینجا ٧ نفر دارن خوشحالی میکنن !!!!!!

 یعنی کی میتونه باشه اون یه نفر؟؟؟؟؟؟؟

 سه شنبه 20 تیر1391 ساعت 14:12

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نارینه
19 تیر 91 19:33
همیشه به گردش باشی عزییییییییییییزم


ممنون
شمام همینطور دوست گلم
زهرا مامان قاصدک
20 تیر 91 16:23
سلام خوشحالم بهتون خوش گذشته


مرسی فدات شم
نارینه
21 تیر 91 1:07
اون نفر اضافی حتما یه نینیه تو دله مامانش!!


ههههههههههه میخواستم شیطونی کنم
پري شب
25 تیر 91 16:04
سلام گلم امروز به طور اتفاقي نوشته هاتو خوندم خيلي قشنگ بود حيف چشماي نازت نيست گريه مي كني ان شا الله هميشه زندگي به كامت باشه


سلام عزیزم
به خونه من خوش اومدی
منم همین آرزو رو برای شما دارم مهربوووووووون
بازم به ما سر بزن گلم
مامان لنا
27 تیر 91 15:52
خوشحالم بهتون خوش گذشته.اگه آقارضابیادکیش میبریمش رستوران دریایی قول میدم همه ماهارو پرت میکنه تودریا
بلا شدین هر سه تا جاری بگین ببینم نی نی امده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ریحان؟؟؟؟؟؟ sana؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ لی لی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


میسسسسسسسسسسسسسسی عزیزم کجایی شما این همه مدت؟
غذاهای عجیب غریب دارن؟؟؟؟؟؟
نی نی
اینجا که خبری نیس
اونجاهارو چی بگم والا
من بی خبرم
sana
29 تیر 91 11:53
ما شیرینی موخوااااااایم یالاااااااااا.(2بار تکرار شود)
شـــــــــیرینــــــــــــی.شــــــــــیرینــــــــــــــی.
وای نمیدونی چقدر خوشححححححححالم.خدارو شکر.


میسسسسسسسسی گلم
شیرینی هم میدیم مهمونیمون ایشالا