مامان و بابای دل گنجیشکی

دلگیر بودنم

1391/3/28 1:04
نویسنده : لی لی
539 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزه خیلی دلم گرفته

خیلی

خدا میدونه دلیلش چیه؟

و این همسری عزیزمم که هی مارو شرمنده خودش میکنه از بس غرق محبت میکنه ماروsmile emoticon kolobok

یه وقتایی هم بی خودی یه فکرایی مثه اینکه اگه رضای خوبمو نداشته باشم چیکار کنم میزنه به سرمو اعصابمو خورد میکنه592220_sorry.gif

از بس از غمو غصه میترسم هر وقت که خیلی خوشم یه دفه این فکرای لعنتی به ذهنم میاد که نکنه اتفاقی بیفته نکنه خوشیام ناخوشی بشن این مرغ حق´م که انگار همون موقع بالای سرمه و آمین میگه فرداش یه چیزی میشه شایدم تاثیر افکار بدم روی کائناته!!!!!!

خلاصه که اینقد نفسم مهربونه که شرمندشم

با اینکه فکرش حسابی درگیر پایان نامشه Reading a Bookولی هر شب که خسته از سر کار میاد میگه همسرررررررم دلت گرفته؟میخوایی بریم بیرون ؟میخوایی بریم بگردیم؟

مثه امشب که من دوباره شده بودم آخره بی حوصله و کسل

هی گفت بریم بیرون دلت باز شه تا رفتیم یکم گشتیم بعدم همسری رفت غذا بگیره منم تو ماشین بودمو اشک بود که میریختم

تا رضا جونم اومد تو ماشینو دید که من هنوزم گریه دارم سرمو گذاشت رو شونشو گفت یکم گ‚له (همون گریه ما) کن سبک شی

چرا آخه نکنه دیونه شدم این جوری گریه میکنم؟؟؟؟؟

غذا که گرفتیم اومدیم تو پارکه نزدیکه خونمون بدون زیر انداز نشستیم رو چمنای نمناک و (جای همه خالی) نوش جان کردیم چقدرم چسبید

بعدم یکم همون جا نشستیم و حرف زدیم و تصمیم گرفتیم بیشتر بیاییم پارک

همسر گلمم میگفت چرا دیگه چیزی نمینویسی من هر روز میرم سر میزنم میبینم ننوشتی حالام که رمز دار نوشتی 305320_JC_thinking.gif

گفتم چی بنویسم آخه بنویسم هر روزم از دیروزم قشنگ تر شده 385119_rainbowed.gif

و ازین حرفا بعدم اومدیم خونه که عشقم فوتبال ببینه

منم حالم خیلی بهتر شده

راستی فردا شب مهربرون دوستمه ما هم دعوتیم ایشالا که خوشبخت بشه

خدایا همسرمو همیشه برام نگه دار

خدیا یه کاری کن همه با همسراشون خوبو خوش باشنو

قشنگترین لحظه های زندگیشونو فقط و فقط کنار همو باهم داشته باشن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

sana
28 خرداد 91 13:11
saaaaam aziiizam nabinam ashkato daram ghose mikhoram


saaaaaaaaaaam golam diboneii shodam dide
misi ke balakhare peigham gozashti kheili khoshhal shodam
booooooooooooooos to bekhand hamishe
نارینه
30 خرداد 91 16:14
نکن این کارو دختر ...
تو باید به مردت روحیه بدی ... همینجور پیش بره بد میشه ها ...

غصه چرا ؟ برای اینکه یه چیزی رو یه روزی از دست بدی ؟؟؟!!!!
الان که داریش ازش لذت ببر خوب !

منم این دوران رو گذروندم ... دنبال یه تغییر تو زندگیت باش ... یا تو خودت .. برا خودت برنامه بریز ... برنامه معمولی .. همینکه بدونی وقتی صبح بیدار میشی یه کار خاص انجام بدی ... شده نرمش .. شده رقصیدن تو خونه !!! خیلی کمک میکنه

بووس بووس

مرسی دوست خوبم از راهنماییتون و از اینکه به یادم بودی....
تازه وارد
31 خرداد 91 15:03
سلااااام.دیگه غصه نخورینا.
خیلی وبتون قشنگه.به منه تازه واردم سر بزنیند خوشحال میشم.


سلام چشششششششششم عزیزم
مرسی از لطفت.ولی من نتونستم بیام پیشت دوسته گلم حتما آدرستونو اشتباه وارد کردین اگه دوباره برام بفرستین خوشحال میشم بیام پیشتون