مامان و بابای دل گنجیشکی

13 رجب...

1391/3/16 16:19
نویسنده : لی لی
600 بازدید
اشتراک گذاری

 از دیشب تا حالا دارم فکر میکنم چی بنویسم

برای روز پدر

برای روز مرد

برای باباهای خوبمون

برای همسر عزیزم

یکمم دنبال مطلب گشتم ولی آخرش چیزی که احساس واقعیمو بیان کنه رو پیدا نکردم

دلم میخواست یه چیزی برای عزیزان دلم بنویسم که همونی باشه که تو دلمه

آخرش بجای همه ی مطلبایی که دیدم ترجیح دادم با زبون ساده خودم بگم

بگم: همسرم!!

ازت ممنونم...

ممنونم

که اینهمه دوسم داری

که اینهمه مهربونی

که اینقدر خوب بودنو خوب تر شدنو خوب بلدی

که کاری کردی که بهت بگم احساس میکنم زندگی الانم مثه یه رویاس

که به خاطر من از خیلی از علاقه هات میگذری (هیچ وقت اونارو یادم نمیره)

که ازت خواستم اگه منم تو زندگیمون کوتاهی کردم تو با خوبی کردن منو شرمنده کنی و تو قبول کردی

دوست داشتم بهترینها رو بهت هدیه بدم ولی هیچ چیز بهتر از اینکه دستت رو ببوسم برای قدردانی از خوبیهات و عشقی که همیشه خودت بهتر از همه حسش میکنی ندارم که تقدیمت کنم

رضای عزیزم دوستت دارم 

و پدرای خوبمون که هر چه کنیم جبران کوچکترین محبتهایی هم که به ما داشتن نمیشه

فقط میتونم بگم خدای خوبم همیشه عزیزانم رو سالم نگه دار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نایسل
16 خرداد 91 17:50
منم این روز با تاخیر به همسرت تبری میگم
خوشبخت عاقبت به خیر باشین

ممنونم دوستم

نسترن(یک عاشقانه آرام)
16 خرداد 91 22:49
عالیییییییی بوددد..
بیان احساسات هرچی ساده تر و برگرفته از احساسات درونی خود آدم باشه بیشتر هم به دل میشینه..
خوشبخت باشید و خوشبخت بمونید


ممنونم نسترن جان
نایسل
17 خرداد 91 20:14