مامان و بابای دل گنجیشکی

خونه ی عشقه

1392/6/12 23:55
نویسنده : لی لی
202 بازدید
اشتراک گذاری

اساسا برای شروع هر کاری آدم یه انگیزه نیاز داره

کار خونه هم از همون قبیل کارهاست

انگیزه ی کار خونه برای این جانب غمگین و ناراحت بودنم میباشد

یعنی زمانی که ناراحتم برای رهایی از فکر موضوع مذکور آنچنان سرگرم کار میشم که زخم های حاصل از بخور و بخوابهای طولانی مدتم که بر دل و جان خانه نشسته، کمی التیام میگیرد.

البته این حالت بیشتر اوقات در من بصورت خاموش میباشد 

اینه که الان که مدتهاست مسرور و شادمان بسر میبرم و چیزی برای فرار از فکر کردن بهش ندارم ، در خونه ی عشقمان بمبی منفجر شده انگار

کارمان به جایی رسیده که امروز از همسر محترم درخواست کردیم که

+رضـــــــــــآ یه چیزی بگو به من بر بخوره ... ناراحت بشم... یکم به کارام برسمنیشخند

اللهم الشفع کل مرضانا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

mahdi
13 شهریور 92 0:02
سلام خوبی؟؟؟به منم سربزن ومنوهم لینک کن ...منونم مهربون.....منتظرتم....
سنا
13 شهریور 92 14:17
بابای دل گنجشکی
13 شهریور 92 14:24
حالا شما بگید من چی بهش بگم که بهش بر بخوره
سمیرا
14 شهریور 92 2:41
اشکالی نداره عزیزمصبر کن هروقت حوصله داشتی تمیز کن اصلا هم فکر نکنیا لی لی جونم
afshin
14 شهریور 92 9:43
سلام وقت بخیر از شما ممنون هستم که در مورد صبا اطلاع رسانی دارید خواهشی از شما دارم بنده نامه سر گشاده در مورد صبا به ریاست جمهوری نوشته ام که برخی از سایتهای خبری ان را جهت اطلاع عموم منتشر نموده اند ایا امکان دارد شما هم در انتشار این نامه در سایتتان با ما همکاری کنید در صورت تمایل ادرس ایمیلتان را برایم به ادرس ایمیل help_saba@yahoo.comارسال نمائید باتشکر و باز هم ممنون از پیگیریها و لطفی که به فرزندم صبا دارید……شماره تماس بنده ۰۹۱۷۸۸۷۹۱۹۹ علیرضا فروزنده www.sabayepedar.net
عاطفه
14 شهریور 92 19:23
دقیقا" نقطه مقابل من 1 که وقتی ناراحتم یه لیوان رو هم نمی تونم جابه جا کنم و دوباره برعکس شما زیاد این حالت بهم دست میده


ههههههه
نارینه
17 شهریور 92 2:44
هههههههههههههه

کلی حال کردم ... یاد خودم افتادم ... وقتایی که گل و بلبل باشیم با همسری همه ی کارام میموند ...

ایشالله همیشه همینجور باشید




اونوقت کی به داد ِ این اوضاع برسه
مامان نفس طلایی
17 شهریور 92 23:18
چقدر جالب ... من ناراحت باشم اصلا دست و دلم به کار نمی ره ... پس شوشو همیشه خوشحال نگهم می داره


چه خوووووووووووب
نارینه
21 شهریور 92 1:46
فکر نکنم حل شدنی باشه ... !!!!

از دست کسیکاری برنمیاد !

مگر اینکه هردوتون با هم شروع بکار کنید


البته که همینطوره خانمی
فرشته
24 شهریور 92 18:19
سلااااااااااااااام
عزیــــــــــــــــــــــــــزم
عشقتون پایداررررررررررررر....


متشکــــــــــــــــرم
سمیرا
26 شهریور 92 15:56
سلام عزیزم کجائی بااااااااااااااااااانو


هستم در خدمتتون
مرسی به یادمی