مامان و بابای دل گنجیشکی

صد بار اگر توبه شکستی باز آ

1392/5/9 22:42
نویسنده : لی لی
176 بازدید
اشتراک گذاری

یه وقتایی احساس میکنی یه چیزی راه گلوتُ بسته

احساس میکنی یه وزنه  روی سینه ات ِ ، جوری که حتی نفست هم به سختی در میاد

احساس میکنی یه بغضی همراهت ِ که اگه بترکه راحت میشی ، نفست درمیاد

نمیدونم ! میشه کلی گریه کنی ، زار بزنی اما بازم احساس سبکی نکنی ؟؟؟

تا حالا شده به این فکر کنی که اگه متوجه بشی روز آخر زندگیته چه حالی پیدا میکنی ؟؟؟

شاید یه حالی که اصلا نشه با واژه یا جمله ای مثالش زد

شاید یه چیزی  مثه اسپند روی آتیش ... نه‌ ؟

من الان این حال ُ دارم

یه رازی رو بهت بگم ؟

تو دو شب گذشته ی احیا  ، خیلی دعا کردم ... خیــــاـــــــــــــــــــــــــــی

ولی

توبه نکردم

میدونی ! خجالت میکشیدم توبه کنم ... نه فکر کنی یقیین ندارم که خدا  یُحب التوابین ِ  هاااا ، نه !!!

فقط

خجالت میکشیدم توبه کنم و باااااااااااااااااز توبه شـــــــِــــکنم

میترسیدم نباشم از آنها که فرمود

يا ايّها الَّذينَ آمَنوا تُوبُوا اِلَى اللهِ تَوبَةً نَصُوحاً  (اى كسانى كه ايمان آورده‌ايد توبه حقيقى و خالص كنيد.)

میترسم حقیقی نباشه از این جهت که مطمئنم .... مطمئنم که باز هم توبه شکن خواهم بود

چه گناه بزرگی ِ اعتماد نداشتن به خودت مگه نه ؟

اینه که من هنوز راه گلوم بستس ... مهلت داره تموم میشه ، دو شبش گذشت و امشب ، شب آخر  ِ

و من دارم بال بال میزنم که یعنی تا سال دیگه این موقع چه خواهد گذشت بر ما

چه کنم با این حال زارم .......................................................................

 

یا ربّ    ...     یا ربّ     ...     یا ربّ

العفو

 

شب ٢٣رمضان

التماس دعا مهمون عزیز این خونه 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

بابای دل گنجشکی
9 مرداد 92 23:47
توبه
انقلاب دل
خدایی شدن
حر شدن
لبیک با علی (ع)
سعادتمند شدن
التماس دعا
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ان شاءالله
ریحان
9 مرداد 92 23:49
به فال نیک بگیرش
بعضی حال زارها خوبه چون آدم رو بیدار میکنه
به حالت غبطه میخورم چون من این حس رو ندارم
البته تو کمتر به این حال نیاز داری خوشا به سعادتت


امیدوارم که همینطور باشه که میگی
اینکه بدونی انقد وضعت خرابه که کارت از توبه گذشته و نیاز به شفاعت دارم غبطه هم داره؟؟؟
تو رو خدا التماس دعا
سمیرا
10 مرداد 92 3:04
إن شاءالله خداوند قلم عفوش روبه روی گناهانمون بکشه
وتوفیق توبه واقعی روبهمون بده
التماس دعا


ان شاءالله
عاطفه
10 مرداد 92 11:54
انگاری این حرف دل همه ی ما بوده که رومون نمیشده ثبتش کنیم .. خیلی واقعیه ! کاش میشد توبه ی حقیقی کرد .. کاش اهلش بودم و انقدر به خودم اعتماد داشتم .. تلنگر به جایی بود


فرشته
10 مرداد 92 16:47
یاغیاث المستغیثین....
الهی الهفو....


الهی آمین
فرشته
15 مرداد 92 20:03



هووووووم؟؟؟؟
فرشته
19 مرداد 92 17:20