مامان و بابای دل گنجیشکی

همــــــــه ی زندگیم

1392/5/6 15:05
نویسنده : لی لی
203 بازدید
اشتراک گذاری

 خوشبختی من در بودن با تو است و روز تولد تو تقدیر خوشبختی من
تو آمدی و عمیق ترین نگاه را از میان چشمان دریایی ات به وصال قلبم نشاندی

.

خودت خوب میدونی ! خیلی غصه دار بودم که شرایطش رو نداشتم مثه همیشه یه گوشه از بی نهایت عشقم رو با هدیه ای هر چند کوچک نثارت کنم

ولی تنها کاری که میتونستم برات انجام بدم همین بود که همـــــــــه ی زندگیم رو بین دستام بذارم و تقدیمت کنم 

تولدت مبارک بهانه ی  آرامشم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان
7 مرداد 92 15:19
سلام تولدشون مبارک دخملم تو جشنواره شرکت کرده حوشحال میشیم بهش رای بدین کد 671
فرشته
7 مرداد 92 18:26
سلام لی لی جونم عشقتون پایدار...
انشاالله خدا بهتون سلامتی بدهد


سلام فرشته جونم
مرسی مرسی دوستم
مامان مهدیس و ملیسا
7 مرداد 92 18:56
سلام دوست عزیز دخمل من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده خوشحال میشم که یاری بکنید تا رتبه بهتری بگیره لطفا کد 195 رو به شماره 20008080200 با هر چند تا خط که دم دست دارید ارسال کنید ممنون میشم اگه کمک کنید راستی با تبادل لینک موافقید؟؟
بابای دل گنجشکی
8 مرداد 92 1:05
امسال سعادت داشتم تولدم با ماه مبارک رمضان و شبهای زیبای قدر مصادف شد خدایا شکرت
مامان دل گنجشکی همیشه خدارو به خاطر داشتنت شکر میکنم ممنون




این یه حس ِ متقابل همسر مهربونم
سایه ی پر مهرت بر سرم مستدام همدمم