مامان و بابای دل گنجیشکی

لیلة الرغائب(٢)

1392/2/27 1:12
نویسنده : لی لی
191 بازدید
اشتراک گذاری

چقدر زیباست اینکه بدونی یکی هست که بهت میگه هر چی که میخوایی به خودم بگو

و چه زیباتر که برای خواسته هات محدودیت هم تعیین نمیکنه

و چه زیباتر آن که ! از قبل بهت ثابت کرده که واقعا شنونده و استجابت کننده  آرزوهاتِ !

سال گذشته آرزوهای زیادی داشتم

هزاران هزار آروزیی که سعی کردم اونا رو در قالب چند آرزو بگنجام

دوست داشتم مثلا زرنگی کنم خدااا جان*...دوست داشتم از همه ی اون چیزایی که خوبان درگاهت بهرمند میشوند بی نصیب نباشم

همچنان ، خواهان برآورده شدن تمام آرزوهای خوبانت نه برای من که برای همه هستم ، خدا جان*

پارسال از اعماق وجودم ازت آرامش خواستم و روز به روز بیشتر از گذشته شاهد جاری شدن چشمه عشقت در کلبه کوچکمان هستم ای رحمنِ الرحیم* من

یکی از هزاران درخواستهایم امشب ...دائم الجریان بودن این آرامش گرانبهاس که میدانم سر چشمه ای جز یگانه محبوبمان ندارد

باشد که روزی رسد که قدردان واقعی این همه نعمت باشیم

خداوندا پارسال سراغ کودکم را از تو میگرفتم

سراغ جایش را ازت گرفتم

سراغ حال و هوایش را

امشب اما میخواهم بدانم فاصله اش تا به من مادر نام چقدر است ؟؟

نزدیکمش یا ...؟

خداوندا اول لایقش کنم بعد عنایتم کُـــنَـــش 

امشب تمام فرشته‌ها از ثلث شب که بگذرد در میان کعبه برای بخشش بندگان روزه دار رجب دعا می‌کنند…

در چنین ضیافت بی‌کرانی، طَبَق‌های آرزو از سوی خداوندگار بزرگ بر بندگانش ارزانی ‌می‌شود

خدا جان من کجای دلَت بودم امشب؟؟؟

اسمی از من برده شد ؟؟؟

آرزوهایم را به درگاهت رسانده ان قاصدانت ؟؟؟ 

      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

محسن
28 اردیبهشت 92 8:46
با سلام با عضویت در سیستم پارس پا از تک تک بازدید کننده های وبلاگ خود درآمد کسب کنید. هم اکنون با ورود به آدرس سایت ما عضویت خود را قطعی کنید. با آرزوی موفقیت برای شما
ریحان
30 اردیبهشت 92 18:56
چه حال خوشی بهم دست داد با شروع نوشتت
آرزوم به آرزوهات رسیدنه


خوشحالم برای حال خوشت ، خوش باشی همیشه عزیزم
you too