مامان و بابای دل گنجیشکی

یک سال گذشت

1392/2/12 13:20
نویسنده : لی لی
234 بازدید
اشتراک گذاری

یک سال گذشت

خدا رو شکر زنده و سالم ... کنار همسری هستم که *هم _ سَر* بودن رو در کنارش بیش از پیش لمس میکنم این روزها

یک سال گذشت

یه سال از عمرم کم شد ، ولی ای کاش توان و حق انتخاب داشتم تا برای بدست آوردن این روزهام ، سالها کم میکردم .....قبل ترها

یک سال گذشت

با همه آرامشایی که داشت

نا خوشی هم کم نداشت

کی فکر میکرد امسال خیلی ها نخواهند بود و خیلی ها در نبودنشان چه هـــــــــا میکنند و نمیکنند

یک سال گذشت

من وآقای *هم سَر* مراحلی سخت رو ، اما !! با یه شروع تازه پشت سر گذاشتیم

*‌ هم سَری * رفت آموزشی و * مرد تــَــــــــر * برگشت و من سعی کردم * زن تـــَـــــــر * باشم

یک سال گذشت

و ما در این یک سال سعی بر آن داشتیم که دل گنجیشکیمان را به وسعت دریا گسترش دهیم

که کم هم موفق نبودیم

یک سال گذشت

از روزی که آمدم و گفتم

به امید اون روزا ... روزایی که فقط آرامش دارند ... البته ! ... در کنار شما کوکولوی ما

و امروز .... این منم !...... منم که میگم

به امید اون روزا...روزایی که آرامش گرانبهایمان را نا ابد نگه داریم... البته ! در کنار شما کوکولوی ما

یک سال گذشت

و امسال من یکی از عاشقانه ترین  روزهای * زن * بودنم رو در کنار *مــــردَم* تجربه کردم

یک سال گذشت

و..................................

تولد یک سالگی ات مبارک *وبلاگ مامان و بابای دل گنجیشکی*

عاشق بودن ساده تر از آنچه فکر میکنیم است ...سختش نگیریم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

ریحان
12 اردیبهشت 92 13:42
مبارک باشه
مردتر شدنش و زن تر شدنت و آرامش گرانبهاتون ودل دریاییتون و تولد یک سالگی وبلاگت و موزیک قشنگت
چطوره اسم وبلاگت رو به مامان و بابای دل دریایی تغییر بدی
چه خوب که حواست به تولد وبلاگت بود وبلاگ من که حسابی خاک رفته


بابت همه تبریکاتت ممنونم عزیزم
پیشنهاد خوبی ولی اسم وبلاگم خاطره داره برامون
توضیح وبلاگمون رو عوض کنم چطوره؟
خاک رفته یا گرفته جیگر
خوب برو یه تکونی بهش بده خانمی
نارینه
13 اردیبهشت 92 1:55
یکسالگیت مبارک

خیلی زیبا نوشتی عزیزم

امیدوارم همیشه خبرای خوب ... شاد ... و پر از امید برامون بنویسی


ممنون دوست مهربون
ایشالا شما هم همیشه شادِ شادِ شاااااااد باشی
زهرا مامان قاصدک
13 اردیبهشت 92 15:46
سلام دل گنجشکی عزیز ٰ تولد یکسالگی وبلاگت مبارک دوست با احساس من


سپاسگزارم زهرا جونم
مامان لنا
14 اردیبهشت 92 15:24
برو خصوصی عزیزم . مرسی دوست خوبم روز شما هم مبارک
ریحان
14 اردیبهشت 92 21:25
دلاتونو دریایی کردی اون وقت اسم وبلاگتو نمیخوای دریایی کنی؟مگه با دلای گنجیشکیتون خاطره نداشتی؟

وبلاگشم خودش میاد میتکونه
باید مسئولیت پذیر باشه مثل مامانش


منظورت کدوم دست خاطره هاس؟
شما باید برین دنبالش تا بیاد جوجومون آخـــــــه
از کدوم نوع مسعولیت پذیریاااااا؟
مامان لنا
19 اردیبهشت 92 3:12
خصوصی عزیزم
مامان لنا
19 اردیبهشت 92 14:52
خصوصی