مامان و بابای دل گنجیشکی

عاشقانه

1392/1/28 19:26
نویسنده : لی لی
201 بازدید
اشتراک گذاری

٢٨ فروردین

روز وصال نهایی

همین الانِ الان ...همسر عزیز تر از جانم تو قطار سریع و سیر ، لبخند به لب و سر مست از لحظه لحظه نزدیک شدنش به خونه عشقش.... به همسرش بی قرار از دوریش و....همه علاقه مندی های جا گذاشته و رفته اش به سر میبرد

میدونم الان تو پوست خودت نمی گنجی رضای من...همون حسی که منم دارم

همه ی دلتنگی ها...بغض ها و نداشتنهای تو در این مدت ...یه طرف

و خیره شدن به نگاه بی پایان از مهربانیت در لحظه در آغوشت کشیده شدنم توسط تو !!!

مرد زندگی ام...یک  طرف

دلم برای اون آرامشی که طعم اون رو برای اولین بار و ...فقط در کنار تو چشیدم تنگ شده

دوستت دارم مهربان یارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

فرشته
30 فروردین 92 0:29
قــــــــــــــــــــــــربووووووووونت برم عزیـــــــــــــــــــزم دوستت دارم
الهی در پناه خدا باشید


ریحان
31 فروردین 92 20:03
به امید عاشقانه های جاودان


آمیــــــــــــن
نارینه
1 اردیبهشت 92 20:26
چشمت روشن

دل شما روشن عزیز دل
زهرا مامان قاصدک
2 اردیبهشت 92 1:28
سلام دوست عزیزم ؛ با خوندن متن بسیار زیبایی که نوشتی احساساتی شدم ! برات خیلی خوشحالم ! همیشه خوشبخت باشی در کنار رضای عزیزت


سلام خانمی خوش اومدی بعد این مدت طولانی،خوشحال شدم
منم همین آرزو رو برای شما دارم