مامان و بابای دل گنجیشکی

لی لی خودکفا

1391/8/8 19:33
نویسنده : لی لی
325 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزه دیگه عروسی دخمل عمومه

فک کنم هنوز 20 سالشم نشده،ای پدر این عاشقی بسوزه،سن و سال سرش نمیشه

عروسی 15 آبانِ ، و همه در تکاپو... منم که ماشالا از هر انگشتم یه هنر میباره ....ههههه...

ریا نباشه هااااا !!!

لباسمو که خودم دوزیدم (ماشالا خیاطی ام برا خودماااا)

آرایشمو خودم میکنم (البته معمولا اینطوریه ،این بار رو نمیدونم آخه دوست دارم برم آتلیه با عشقم عکس بگیریم ....حالا موندم برم آرایشگاه یا نه؟؟؟)

راستی همیشه عکسم خودمون می انداختیم ولی خـــب!!! مثه کلاه قرمزی و سروناز میشدیم

تازه یه کاری کردم بعد از 4 سال گذشت از ازدواج ،بالاخره تصمیم گرفتم و موهامو رنگ کردم ....هههه ...صد بار تا حالا بهش فکر کرده بودم ولی از اونجایی که میترسیدم خیلی زنونه بشم جرأتش رو نمیکردم (آخه قرار بوده تا آخر عمرم یه دخمل کوشولو بمونم)

تازه اینبارم رنگ رو خریده بودم و هی تو خونه نگاش میکردم ...با خودم میگفتم ولــِـــش کن رنگ نکنم

ولی بالاخره اینبار ،لی لی شاخ غول رو شکست و تبدیل شد به آن شرلی با مو های قرمزRed Hair

قرمزه؟ فِک نکنم  فکر کنم فندقی یا ...قهوه ای یا ...کاراملی یا.... باشه ...اصلا شایدم آبیِ

 

و نکته مهم اینه که لی لی خودکفا دلش نیومد برای اولین بار هم بره آرایشگاه پول بده (گدا ؟؟من؟؟نه...اقتصادی!!هههه) و خودم با مامانم سرم رو رنگولیدیم

امشب کلا تو فاز تعریف از خود کردنم

به قول همسری جونم حمل بر خود ستایی نباشه ، یادش بخیر اینو شب خواستگاری میگفت (وقتی میخواست اخلاقای خوبشو بگه)

راستی لی لی خودکفا چند وقتیه که کنار همسری میشینه و خودِ خودش رانندگی میکنه ..البته همچنان در انتظار گواهی نامه به سر میبرمااااااا....شاید همین روزا به جرم رانندگی بی گواهی نامه دستگیرم کردناینم آقا پلیسه که میخواد با احترام منو میبره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نارینه
8 آبان 91 22:40
سلام خانومی ...
همه ی خودکفاییهات عالیه .. آرایش و لباس و عکس و اینا ... ولی اون قسمت آخر رو نه !! رانندگی بی گواهینامه اصلا ... نشین عزیزم ... یه چند وقت دیگه دندون رو اون جیگر کوچولو بذار تا گواهینامه بیاد ...

رنگ هم بکن !! بهت میاد .............. جوونی ماشالله ... خوشت نیومد یکی بذار روش دوباره

ممنون دوست مهربونم،و ممنون که نگرانمی ،چشم..آخه یکی بهم گفت گواهی نامت دیگه صادر شده فقط بدست نرسیده
رنگ هم میترسیدم بزنم کچل شم......ههههه

مامان لنا
12 آبان 91 1:04
مبارک باشه افرین عروس خود کفا لی لی راستی من نمیتونم وارد گیم بشم چرااااااا؟؟؟؟؟؟ تو چطوری وارد میشی؟؟؟؟؟؟؟

تشکر دوستم
میام بهت میگم
ریحان
20 آبان 91 12:37
چه جاریه با هنری دارم من ماشاا.............
امیدوارم پسل عموم قدر هنراتو بدونه همیشه



زهرا مامان قاصدک
21 آبان 91 14:31
فرشته
6 آذر 91 17:15
ازاینکه دوست هنرمندی مثل تو دارم به خودم میبالم

واااااااااااااای میبینی تو رو خدا از هر انگشتم هنر میباره