مامان و بابای دل گنجیشکی

شمارش معکوس

1393/6/30 10:29
نویسنده : لی لی
337 بازدید
اشتراک گذاری

3

2

1

باورم نمیشه ! به همین زودی نه ماه گذشت .... انگار همین دیروز بود تو نت دنبال علائم بارداری میگشتم ... انگار همین دیروز بود در کمال ناباوری بیبی چکم مثبت شد و من کلی اشک ریختم که نه ازخوشحالی بود و نه از ناراحتی !!!!

فقط تا چند روز دیگه منم و یه دنیای جدید 

گفته بودم تا الان آرزوی زودتر گذشتن این روزا رو نکردم ...چون بیم دارم از روزایی که بی تجربه ام ، ولی باید مادری کنم !!!!

نگران اینم که شایسته مادرانگی برای این تکه از نور الهی که در درونم سو سو میکند ، رو دارم یا نه !

دوستان عزیز دعای خیرتون رو از ما دریغ نکنین

پسندها (4)

نظرات (18)

sana
2 مهر 93 12:06
روزهای دنیای جدیدت قشنگ
مامان و بابایی
4 مهر 93 1:08
سلام وای عزیزم باید بگم که واقعا سخته حاملگی اسنترین مرحلی رشد و مادری کردن بقی راه خیلی سخته برات ارزوی موفقیت دارم ولی باید بگم که واقعا میچسبه به ادم خیلی شیرین بچه
نانا
5 مهر 93 2:26
قدم نو رسیده مبارک . الهی قدمش پر از خیر و برکت باشه برای زندگیتون خسته نباشی مامانه تر و تازه ...
نانا
5 مهر 93 2:27
حالا تا 10 روز هم اگه سر نزدی وبلاگت اشکال نداره .. ولی هر وقت اومدی با عکس بیا اااااااا
رها
6 مهر 93 1:08
سمیرا
6 مهر 93 18:49
إن شاءالله که سالم بدنیامیادوصالح میشه عزیزم شماهم موقع زایمان خیلی دعام کن آجی
مامان نفس طلایی
8 مهر 93 15:45
عززززززززززززززززیزم بسلامتی ... خیلی ما رو دعا کن ... برای فرشته کوچولومون که بیاد
مامان بردیا اریایی
10 مهر 93 9:05
سلام لی یل جون نمیدونم زایمان کردی یا نه ایشالله که نی نی طبق نوشته خودت 2مهر به دنیا اومده و الان هم تو بغلته و تو هم داری هی نازشو میکشی زودی بیا و یه خبری از خودت بده
نانا
17 مهر 93 2:18
من که دلم آب شد کجایی پس ؟
حنانه
22 مهر 93 7:32
سلام واقیعتش روم نمیشد بگم دو دل بودم بگم و خجالت میکشیدم بگم ممکن موقع زایمان برای منم اگه یادم بودید دعا کنید خیلی محتاج دعام ممنونتون میشم
لی لی
پاسخ
دوست گلم من موقعی که پیام شما رو خوندم زایمان کرده بودم ولی تو تمام مدت زایمانم از خدا میخواستم حاجات تمام کسایی رو که به من التماس دعا گفتن یا نگفتن رو برآورده کنه
حنانه
24 مهر 93 23:17
ممنون عزیزم
لی لی
پاسخ
مامان نجمه سادات
4 آبان 93 10:05
mishe ramz bdi mamane ali kocholooo
لی لی
پاسخ
رسیدم خدمتتون
نیلوفر جون
15 آذر 93 23:23
سلام عزیزم چه نی نی گشنگی چه جیگر اسپند دود کون براش جگده ناز چه عه عکسای قشنگی مواظب خودتون باش عزیزم
لی لی
پاسخ
ممنون خانمی...چشم ...چشمات قشنگ میبینه دوستم
مامان کبری و دخترعمو مهشاد
21 آذر 93 0:11
سلام وبلاگ زیبایی دارین. به ما هم سر بزنین. اگه دوست داشتین ما رو لینک کنید.
مامانی
23 آذر 93 19:22
چرا دیگ به ما سر نمیزنی
فرشته
20 دی 93 12:45
سلام گلم رمز پست هات رو ندارم
فاطمه سادات
25 بهمن 93 16:07
سلام مادر مهربان، خوبيد!؟ ني ني جان خوبند؟ بنده يه مدت از دنياي وب دور بودم!! الان با تاخير بسيار اومدم تبريك فراواااان بگم ببوسيدش [امكانش هست رمز رو به منم بديد؟] ممنونم
لی لی
پاسخ
سلام گلم اومدم پیشت ولی امکان درج پیام نبود تو وب شما
ĸoѕαr
27 فروردین 94 13:12
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
لی لی
پاسخ
سلام عزیزم خیلی لطف داری ممنون از محبتت