مامان و بابای دل گنجیشکی

رونمایی از دختر مامان و بابا

1392/11/7 13:13
نویسنده : لی لی
229 بازدید
اشتراک گذاری

اینقد خودمو برا مامانم لوس میکنم مـــــــــــــــــــــن

صبح که از خواب بلند میشن اینقد جیــــــــــق میزنم تا از قفس بیارتم بیرون

بعضی وقتا با بیرون اومدن ساکت میشم

بعضی وقتام نه !!! یعنی وقتی که اومدم بیرون باز اینقد جیق میزنم تا مامانم بیاد هی باهام حرف بزنه ، منو نازی کنه ، بهم به به های خوشمزه بده بعد اگه رضایت بدم آروم میشم !!!

بیشتر اوقات دوس دارم رو شونه مامانم باشم ُ سرمو بچسبونم به صورت مامان

پیش خودمون بمونه هااااا وقتایی که رو شونه مامانمم اگه بهم محل نذاره منم هی گردنشو گاز میگیرموُ بهش میگم یالا نازی کناز خود راضی

اصلا یه جورایی به خود مامانم رفتم اخه اونم بعضی موقع ها هی میچسبه به بابا و میگه یالا مهربونی کننیشخند

الانم از اون روزاست که سر مامان داره میترکه از بس جیق میزنم

الانه که منو ببره تو یه اتاقه تاریک که فکر کنم شب شده بگیرم بخوابم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سمیرا
7 بهمن 92 16:27
ای جانم چه خوشگله اسم دخملی چیه؟
لی لی
پاسخ
عروس هلندی ِ که من عروس مامان ، ملوس مامان،دختر قشنگم و ........ خیلی چیزای دیگه صداش میکنم
نارینه
8 بهمن 92 2:41
خیـــــــــــــــــــــــــلی خوشگله دوستش دارم ! اگه مامانش حسودیش نگیره !!
لی لی
پاسخ
اختیار دارین شما خاله َشیـــــا
مامان نفس طلایی
9 بهمن 92 15:40
چه خشمله .. ولی من می ترسم ازش
لی لی
پاسخ
آخـــــــی ...چرا آخه؟
مامان نفس طلایی
11 بهمن 92 23:23
چون کلا حیوان دوست نیستم
لی لی
پاسخ
بر عکس من که عاسق حیوونام
مامان گیسو جون
15 بهمن 92 16:48
واییییییییی چه قدر خوشگله چه خوب که نمی ترسی من خیلی ترسو هستمممممممممم
لی لی
پاسخ
کلا من عاشق حیووونام از پرنده بگیــــــــــر تا گربه ولی امان از جک و جونورای ریز مثل کِرم و ملخ و سوسک و مارمولک واینایعنی به مرز مرگ میرسم یا دیدن اینا
مامان گیسو جون
15 بهمن 92 16:48
ببخشید به حدی خوشگل بود سلام یادم رفت
لی لی
پاسخ
عزیزی
سنا
21 بهمن 92 0:12
از دست تو مامانه مهربوووووون واااای منم امروز به درد دخملت دچار شده بودم جـــــــیییییییغ داشتم. گلووووم درد گرفته از بس جیغ زدم. هنوزم کلی جییییییغ دارم. لیـــــــــــــــلــــــــــی
لی لی
پاسخ