مامان و بابای دل گنجیشکی

ولادت بانوی دو عالم

1393/1/31 12:59
نویسنده : لی لی
258 بازدید
اشتراک گذاری

هر سال یه هفته مونده به این روز در تب و تاب خرید هدیه ای شایسته برای مادرانمان هستیم

من هیچ سالی از همسری توقعی برای این روز نداشتم ، نه اینکه اونم به فکر من نباشه و هدیه ای برام نگیره ولی من تو ذهن خودم خیلی بیشتر از اینکه این روز رو روز زن بدونم روز مـــــــادر میدونستم

امسال امـــا !!!

من نیز مــــادر هستمکوکولوهای با مزه و دوس داشتنی

هنوز باورم نشده که حتی برا یک ماه طعم انتظار برای مادر شدن رو نچشیدم ... مدام به این فکر میکنم که خدا هر کسی رو یه جور امتحان میکنه ، مثلا برای نینی دار شدن یکی رو با انتظار و یکی رو بدون اینکه خودش هم خبر داشته باشه با یه نینی ناخواسته و یکی هم مثه من آگاهانه ولی غافلگیر کننده ....و امتحان من قطعا از بقیه سخت تر خواهد بود ... چرا که به خواسته ی خودمان ولی بی هیچ سختی ای پدر و مادر شدیم ...

با خدای خوبم که درد و دل میکنم مرتب میگم ،خدایا نکنه من از اون بنده هام که هر چی ازت میخوان رو سریع به اجابت میرسونی که دیگه صدات نکن؟؟؟ در خونت نیان ؟؟؟

خدایا آخه تو همیشه میگی کسایی که صداشون رو دوست داری دعاهاشون رو دیرتر مستجاب میکنی که بازم بیان در خونت ... بازم صداشون رو بشنوی ...ناشکری نمیکنم فقط دلم میخواد بدونم این واقعا یه آزمایش الهی ِ ؟

به هر حال ، میدونم روزی هزار بار هم شکر خدا رو بجا بیارم کمه

اینروزا وبلاگ مامان و بابای دل گنجیشکی داره سه ساله میشه

و من به رسم سالهای قبل اومدم تا یه توضیح جدید برای وبلاگمون ثبت کنم

 یادش بخیر چیزی که سال اول نوشتم این بود

به امید اون روزا ... روزایی که فقط آرامش دارند ... البته ! ... در کنار شما کوکولوی ما

و سال دوم هم

به امید اون روزا...روزایی که آرامش گرانبهایمان را نا ابد نگه داریم... البته ! در کنار شما کوکولوی ما

و اما امسال

کی فکرش رو میکرد امسال از سه نفره شدن هایمان خواهم نوشت

و

به امید اون روزا ... روزایی که در آغوشمان آرام میگیری و من آرام ترم از همیشه

امیدوارم امسال مادرانه های شاد و پر از انرژی رو تو خونه مجازیمون به یادگار بذارم

 همیشه وقتی به فرزند داشتن فکر میکردم به خدا میگفتم ...خداوندا اول لایقش کنم بعد عنایتم کُـــنَـــش
امیدوارم لیاقت این نعمت با عظمت رو در من دیده باشی که اینچنین هدیه ای ارزانی ام داشتی
از خودت یاری میخوام برای به سلامت گذراندن این دوران خدا جان
و برای به سلامت پروراندن یه فرشته پاک و معصومی که پا به دنیای ما میگذاره
  
پروردگارا به عصمت و طهارت زهرای مرضیه قـَـسمت میدم که دامن همه ی کسایی که چشم به راه فرشته های ناز آسمونی از جنس خودشون هست رو سبز کن
و آنانی را که چون من ، چشم دلشان را روشن کردی با این بزرگ مخلوقت ، نگهدار باش
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

reihan
31 فروردین 93 13:40
layeghe behtarin haie madar lili hesse madaranegi ham dar rase behtarin hast mobaraket bashe salgarde webloget ham mitonam hess konam onvane sale dg at che shoro hali dare
لی لی
پاسخ
همیشه بهم لطف داری جاری جونم ممنون ایشالا
سنا
31 فروردین 93 19:01
( مــــــــــــــــادر )خیلی از کلمات توو این یه کلمه خلاصه میشن.صــــــبــــــر،تحمل،قدرت،بزرگی،شهامت رووووووزت مبارک ای مــــــــــادر
لی لی
پاسخ
کاش منم شایسته همچین القابی باشم همچنین خواهــــــــر
فرشته
1 اردیبهشت 93 1:28
سلام خواهر جان خدارو شاکرم که امسال سه نفره شدید،منو یادت نره.... روزت مبارک عزیزم
لی لی
پاسخ
ممنونم دوست گلم
مامان گیسو جون
1 اردیبهشت 93 20:35
عزیز دلم روزت با تاخیر مبارک
لی لی
پاسخ
فدات بشم
نیلوفر جون
1 اردیبهشت 93 21:54
عزیزم روزت مبارک
لی لی
پاسخ
متشکرم
نسرین
2 اردیبهشت 93 15:39
انشالله لی لی جون دعاهات مستجاب بشه. مخصوصاً واسه منتظرا. بووووووووووووووووس
لی لی
پاسخ
آمین
جور دیگر بــــــــاید دید...
2 اردیبهشت 93 17:48
الهــــــــــــــــــی آمین...منم التماس دعا دارم.........
لی لی
پاسخ
مامان کیان جون
3 اردیبهشت 93 1:11
روزت مبارک مامان مهربون دل گنجشکی.
لی لی
پاسخ
به همچنین مهربان
مامان کیان جون
3 اردیبهشت 93 1:12
عاشق نوشته هات شدم لی لی جونم.یه شب تا 4 صبح نشستم از اول نوشته هات رو خوندم.قلم زیبایی داری.بوووووووس واسه لی لی و نی نی تو دلیش
لی لی
پاسخ
عزسزززززززززم ...این نظر لطف شماست و باعث افتخار من که منت نهادین و چشم و وقت گذاشتین و دلنوشته های منو خوندین
نارینه
6 اردیبهشت 93 2:55
لی لی
پاسخ
madarkhanomi
10 اردیبهشت 93 13:01
مبارکه راستی دخملک منم توی مسابقه نی نی خوشکل شرکت کرده لطفا بهش رای بده مرسی گلم.این هم سایتشه :http://www.madrese.niniweblog.com باید از یک تا 5 بهش یه امتیاز بدین.
شهرزاد
10 اردیبهشت 93 20:05
سلام خانومی خصوصیتونو چک کنید
شهرزاد
14 اردیبهشت 93 21:20
سلام لی لی خانم با اجازتون مطالب بدون رمزتون رو خوندم و از نوشته هاتون خوشم اومد گفتم اگه اجازه بدید لینکتون کنم و رمز بقیه ی مطالب هم بهم بدید البته اگه دوست داشته باشید چون دوست دارم نی نی وقتی به دنیا اومد ببینمش راستی من و شوهری هم قبل از آراد مثل شما و شوهرتون بودیم با هم مثل بچه ها حرف می زدیم و خیلی خوشبخت تر از الان بودیم ! البته الانم خوبیم ولی بچه زمان رو از ما گرفت و ما برای همدیگه مثل قبل نمی تونیم وقت بذاریم پس قدر این روزهای عاشقانه و بی تکرار رو بدون من که خیلی دلتنگشونم
لی لی
پاسخ
سلام گلم اجازه ما هم دست شماست افتخار میدی خانمی ...خوشحال میشم من همین الانشم دلم برای روزای قبلمون تنگ میشه
مامان دردونه
17 اردیبهشت 93 17:51
سلام عزیزم...اتفاقی با وبلاگت آشنا شدم...این پست که رمز نداشت و خوندم و خیلی زیبا نوشتی مامانی مهربون یه نی نی تو راهی داری؟؟؟خدا حفظش کنه اگه دوست داشتی به وبلاگ دختر من هم سری بزن دوست دارم بیشتر باهم دوست باسیم
لی لی
پاسخ
عزیزم خوش اومدی ....بعله ، متشکرم آدرس برام نذاشتی مهربون
madarkhanomi
22 اردیبهشت 93 22:38
هشدار ! اگر متوجه مهربانی ناگهانی گل خریدن ، ظرف شستن و … از جانب شوهر خود شدید فریب نخورید آنها در کمین کادوی روز مرد نشسته اند (انجمن زنان زبل)
لی لی
پاسخ
madarkhanomi
31 اردیبهشت 93 0:31
دلت تنگ یک نفر که باشی ! تمام تلاشت را هم که بکنی تا خوش بگذرد ؛ و لحظه ای فراموشش کنی ، فایده ندارد .... تو دلت تنگ است ، دلت برای همان یک نفر تنگ است ! تا نیاید ... تا نباشد .... هیچ چیز درست نمی شود ... !!!
لی لی
پاسخ
زیبا بود ...متشکرم